pátek 22. března 2013

Týden "bez" sacharidů...aneb to asi nebude fungovat

Vystavil Tyna v 21:12
Ahojky! Moc se omlouvám, že jsem dlouho nenapsala nějaký článek, je to z důvodu, že teď na nic nemám náladu a mám toho zkrátka moc...ale což to. Tenhle týden jsem zkusila něco na způsob Primal stravy (něco na způsob Palea, akorát schvaluje mléčné výrobky), protože jsem chtěla vědět co všechno dělají s mým tělem sacharidy. A protože se sacharidy rády ukládají do bříška(má problematická partie), tak jsem to chtěla zkusit zda budou nějaké ty výsledky :). Abych do toho nešla úplně naslepo, tak jsem si samozřejmě přečetla pár článků. Zkrátka jsem dodržovala tyto RADY
A co z toho vyšlo?
Pozitiva:
1. Neměla jsem nafouknuté břicho (tudíž i méně plynatosti :D).

2. Mohla jsem si dát sýry, slaninu, a i jiné maso než jen kuřecí. (ale po oném týdnu nebudu chtít vajíčka a slaninu ani vidět :D).
3. Neměla jsem potřebu jíst každé 3 hodiny.
4. Shodila jsem 1 kg.
Negativa:
1. Bolela mě hlava (kvůli ketonům).
2. Byla jsem hrozně unavená.
3. Měla jsem pořád sucho v ústech -->acetonový dech (no prostě mi smrdělo z pusy :D).

4. Hrozně mi chyběly ovesné kaše k snídani a ovoce.
5. Tužší stolice (moc bílkovin :D).
6. Na konci týdne jsem se ze všeho toho omezování sacharidů nehorázně přežrala.

No a jaké z toho mám pocity?
Je pravda že takhle jíst bych po dlouhou dobu opravdu nevydržela, ani bych nechtěla, protože si opravdu nemyslím, že každodenní pojídání živočišného tuku v takovém množství je v pořádku, ale určitě to má skvělé využití ketonů na spalovaní tuků, má to však zase své ale...myslím, že není dobré vyžívat na max. 30g-50g sacharidů. Byla to sice skvělá zkušenost, ale myslím, že toto není nic pro mě. Beru si z toho ale inspiraci a to takovou, že si sacharidy budu snažit dopřávat pouze v dopoledních hodinách a omezit přílohy.
Tak a to je pro dnešek vše, mějte se fanfárově!! :)

0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos