středa 5. prosince 2012

Strawberry post

Vystavil Strong-Strawberry v 7:15
Je tu další den a s ním přibývá i nová spolu-autorka blogu. Chodíme spolu do třídy a trávíme spolu docela dost času. Nejvíce společných zážitků  máme s jídlem (převážně sladkým) :D Zní to divně, ale bohužel je to pravda.
Tak teď něco o mně.  Dřív jsem byla opravdu hubená a nemusela jsem se starat o to co jím, nebo jestli cvičím, ale usnula jsem na vavřínech a teď je to jen samé kdyby. Proto se snažím opět zhubnout. Mých prvních pár pokusů neskončilo zrovna nejlíp, řekla jsem si, že pro jednou se nic nestane a už to jelo..zase celé od znova. Proto je lepší, že mám někoho kdo mě podrží a jde do toho se mnou.
Když jsme spolu ztloustly, tak proč spolu nezhubnout?

0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos