středa 5. prosince 2012

Mikulášovský jídelníček.

Vystavil Tyna v 12:49
Snídaně: Ovesná kaše s jablkem a skořicí

Svačina: Tmavý toust s cottage + okurka

Svačina 2: Pomelo

Večeře: Vícezrný chleba s cottage + šunka + rajčátka a okurka
Sladkosti kam se podívám, hnusné polské adventní kalendáře doplněné perníky s Mikulašovskými obrázky. Dneska jsem dostala místo těch už zmíněných kalendářů a další sladkých věcí, PLNOU TAŠKU OVOCE! Takže jsem jedla jablka, kaki a pomelo, místo přežírání se čokoládou jako každý jiný rok.
První jídelníček, co jsem jsem vám nafotila. Oběd tu bohužel není..ve školní jídelně byl smažený kuřecí řízek...měla jsem hlad tak jsem si dala půlku a nasytila mě česněčka...takže zas tak hrozné to nebylo. No jo vím ty obědy mi to budou hodně kazit, ale hold školní jídelna je školní jídelna :D
Pohyb: 1 level of 30 Day Shred

0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos