středa 12. prosince 2012

žďobečky.

Vystavil Tyna v 14:25
 Tak jelikož, se mi skoro žádný den nepodařilo vyfotit všechno jídlo, které jsem snědla, tak vám sem dám "žďobeček" z každého dne.
A jinak se zatím držím skvěle, žádné hřešení ani vynechání cvičení (momentálně dělám 2. level 30 Day Shred). Už jsem však hodně přemýšlela jak to udělám na Štědrý den (s jídlem) a řekla jsem si že to nebudu nějak extra hrotit a prostě se jen budu snažit se nepřejíst- aneb od každého trochu :). Co vy jak se držíte??



Oběd: Česnekovo-rajčatová rýže s tofu (improvizovala jsem)+rajčatka+okurka
Svačina: Celozrnný chléb s cottage + šunka+ rajčátka
Oběd: Tuňákový kuskus + paprika (ano i ve škole občas vaří zdravě)
Svačina: Knackebrot s cottage + jablko + rajčata
Snídaně: Conrflakes s jogurtem + kiwi + med + skořicéé

0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos