pondělí 31. prosince 2012

Poslední článek v roce!

Vystavil Tyna v 10:01
 

No a máme tady Silvestr..všichni se jdou bavit..alkohol, chlebíčky, petardy. Zkrátka se oslavuje příchod nového roku..doufejme, že lepšího. Já tento den nikdy moc neoslavovala...doma mi říkají každý rok, že jsem na to ještě moc mladá a bla bla bla.. Proto to není můj nejoblíbenější svátek, ale což to. Doufám že si dnešek všichni užijete víc než já (aneb párty u telky forever :D).
Asi by jste čekali, že vám sem budu vypisovat nějaká novoroční předsevzetí...omyl! Žádné nemám :). Budu se snažit dodržovat režim, který doposud dodržuji, toť vše :).
A když je ten Silvestr tak jsem se rozhodla si udělat občerstvení. (Mám to i jako večeři).
Tak se hezky bavte a nepřežeňte to!



0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos