středa 16. ledna 2013

30 Day Shred

Vystavil Tyna v 13:50
Slibovala jsem vám článek o tím jak jsem dopadla, a jaký z toho mám pocity.
Tak pro začátek jsem počítala, že spíše naberu pár kil ze svalů, jak ve všech článků bylo, ale byla jsem příjemně překvapena, když jsem viděla na váze číslo, které bylo dokonce menší než můj cíl. :D A a zde jsou výsledky:
Váha: 39 Kg (-3)
Pas: 62 cm (-5)
Boky: 69 cm (-4)
Všechno bylo měřeno ráno ještě před snídaní, protože večer by to bylo tak o tak 5 cm navíc. :D Já to prostě nechápu večer se mi to bříško vždycky zakulatí.
Až do 2. Levelu jsem nevynechala ani jednou, ale bohužel ve 3. Levelu jsem musela vynechat 3x, kvůli problémům s kotníkem. Vynahradila jsem to tak, že jsem si dala pár dnů navíc :).
Fotky vám sem dávat nebudu, jelikož ten rozdíl není tolik vidět. Je přede mnou ještě spousta práce. Musím se přiznat, že jsem měla ba dokonce i mívám slabší chvilky, kdy s tím mám chuť praštit, jelikož si říkám, že výsledky nic moc, ale vždy když to na mě přijde tak se snažím si to urovnat a říct si, že to nedělám jen kvůli hubnutí, ale že to dělám především pro sebe, pro svoje tělo, které se mi jistě odvděčí a poté shlédnu pár fitblrů (tumblr s fit motivačními obrázky) a hned se cítím lépe.
Tenhle týden začínám s Ripped in 30. Musím říct, že je to pro mě celkem makačka, ale čekala jsem horší.
Tak  a teď pár motivačních fotek:


0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos