pondělí 7. ledna 2013

Jím, jím..furt bych jedla :D

Vystavil Tyna v 12:21
Ahoj, takže jelikož se dneska musím učit tak se moc rozepisovat nebudu, snad mi to prominete. :D Jsou tu další fotky mého jídla, všimla jsem si, že můj blog je zatím jen o samém jídle.. :D Nebojte určitě v blízké době přidám i jiné a záživnější články. 
Mimochodem už jsem docvičila 30 Day Shred a výsledky mě dost překvapily, jelikož všichni říkali, že přibrali na váze tak já zhubla, sice nepatrně, ale ano. A jak to dopadlo? To vám napíšu v příštím článku :D...no co musí to být nějak napínavé :D
Také jsem si všimla, že moje bříško vydrží být štíhlé pouze před tím než se něčeho najím, vůbec netuším proč to tak je, ale večer ho mám potom jako v 6. měsíci :D. Na Votoči jsem si četla jednu diskusi, kde slečny měly ten samý problém, ale nikdo se neshodl jaká je příčina. Hned ten den jsem na Tumblru viděla tento obrázek: Klik...Celkem náhodička :D No kdyby jste někdo znal důvod, proč se to děje a rady co proti tomu dělat nechť se se mnou podělí. :)

Losos + fazolky + brokolice + mrkev

Těstovinový salát s tuňákem
Celozrnná kaiser + Gervais + Šunka + Mozzarela + Rajče
Celozrnné lívanečky s banánem a medem
Rýžové rolky s Vejcem + Salát + Rajčata
Ovesná kaše s Kaki
Tmavý toust s arašídovým máslem a banánem ♥
Jogurt + cornflakes + kiwi + med

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

asi ho nemáš dostatečně zpevněné, zkus dělat každý den 50 sedů-lehů a možná uvidíš nějaké výsledky :)

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos