pátek 25. ledna 2013

Foodspiration a vylití srdce

Vystavil Tyna v 17:31
Ahoj, takže ano slibovala jsem články jiné než jen o jídle, jenomže poslední týdny jsem měla opravdu rušno (uzavírání známek). Tak chtěla jsem se s váma podělit co jsem za poslední dobu snědla.
Začala jsem cvičit Ripped in 30 a řeknu vám že je to pro mě úplně něco jiného, než 30 Day Shred, v prvním Weeku ze mě pot tekl jak z konve a pociťovala jsem i namožené svaly, jenomže u 2. Weeku už se vůbec nepotím a bojím se jestli nedělám něco špatně (ano většinou věřím v to, že když to nebolí, tak to nepůsobí). Jinak dále jsem zkoušela také cvičit s Cassey z Blogitales, její cvičení je v celku dosti namáhavé, ale efektivní. Vždycky mě dokáže tak nějak nabudit, když už plivu duši :D Tak určitě nějaké cvičení vyzkoušejte, má velký výběr od Pop Pilates po HIT a spoustu cviků na nohy a břišáky.
Taky jsem se chtěla podělit s tím co mi pověděla má doktorka. Řekla že už nesmím hubnout a že jestli přijdu na příští kontrolu ještě lehčí, tak ať si jí prý nepřeju. Já vím že přiznakem zhoršování mé nemoci je hubnutí, ale takové které je nechtěné a ne když se o něj snažím zuby
nehty. A teď si opravdu o mě nemyslete, že jsem nějaká anorektička která má panickou hrůzu z jídla a tak. Ano vím, že mám mírnou podváhu, ale mám takoví pocit, že všechen tuk co mám tak mám v oblasti pasu a obličeje a opravdu mě to trápí a snažím se s tím něco udělat, ale je to těžký, když někomu povím, že se snažím zhubnout a všichni na mě koukají, klepou si na čelo a řikaj: "Prosím tě co ty chceš zhubout." Když na vás vaše doktorka kouká jako na anorektičku. Je to ten nejhorší pocit být někde mezi, ani ne hubená a ani ne tlustá. Už nechci nosit jen volné trička a svetry, chci se cítit i plavkách dobře.

Pečená ryba + brambory + brokolice + rajčátka


Cottage lívance + půlka jablka


Jogurt + mango


Ryba pečená s rajčaty a mozzarelou + brambory


Sushi v Sakuře...Nejlepší sushi co jsem jedla, za tu cenu to opravdu stojí za to ;)


Jogurtové lívance + banán + malinový milkshake (měly jsme s holkama sleepover :D)


Banánová ovesná kaše


Kuřecí prsa + brokolice + mrkev + fazolky +  půlka vejce

0 komentářů:

Okomentovat

 

Dnešek je ten zítřek, o kterém jsi mluvil včera. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos